مصاحبه آرشیو خبر ها
ماروتا : آلوارو به پیراهن باشگاه وابسته شده است

ماروتا : آلوارو به پیراهن باشگاه وابسته شده است

ماروتا در حاشیه ی بازی دو تیم یوونتوس و کارپی در مورد شایعات پیرامون موراتا و همچنین سیاست یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی با مدیاست پریمیوم صحبت کرد:

 

بعضی موقعیت ها، مثل موقعیت موراتا به ما بستگی ندارد، ما می خواهیم این پسر را نگه داریم و باید با رئال مادرید مذاکره کنیم. سرنوشت او به رئال مادرید هم بستگی دارد و آنها در حال حاضر در لالیگا و لیگ قهرمانان درگیر هستند. این بازیکن تا حد زیادی به همراه ما رشد و پیشرفته داشته و در عین حال به پیراهن باشگاه دلبستگی پیدا کرده است و می خواهد در یوونتوس بماند، اما رئال مادرید تمام شرایط لازم برای عوض کردن نظر آلوارو را دارد.

 

از ماروتا برای پیشنهاد احتمالی یوونتوس برای آندره گومژ سوال پرسیدند:

 

ما اهداف اساسی به این شکل نداریم، ما تنها در بازار به دنبال فرصت می گردیم. بهتر کردن این تیم آسان نیست، اما نمی توانیم خود را تقویت نکنیم. برنامه ما این است که بازیکنان جوانی مانند دنیله روگانی به خدمت بگیریم. بعد از آن تلاش خواهیم کرد که بازیکنانی که تجربه ی بین المللی دارند به تیم اضافه کنیم و ترکیب مناسبی بچینیم.

 

پاتریس اورا قراردادش را تمدید می کند؟

 

او در یوونتوس بسیار خوشحال است و ابا توجه به نظر خانواده اش برای تمدید تصمیم خواهد گرفت. ما می خواهیم با او ادامه دهیم و در مورد وضعیت او در هفته های آتی صحبت خواهیم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: